Archive

maxpuls.dk annonce udsnit

maXpuls.dk

maXpuls.dk annonce i LøbeMagasinet. Annonce med generel fokus på sortimentet af løbesko hos maXpuls.dk, og med kort introtekst der i fem linjer forklarer hvad maXpuls.dk er og om bredden af sortimentet. Jeg har valgt at sætte annoncen lidt alternativt op layoutmæssigt for at skabe difference fra de mange andre produktannoncer i bladet og for at opnå en stop-op effekt....

Annoncer

Energilageret.dk

Annonce for Energilageret.dk i LøbeMagasinet. Annonce med bredt fokus på shoppens energiprodukter. Fitnesspigen på annoncen er energilageret.dk's faste visuelle talerør til målgruppen, som primært består af det yngre segment med interesser som fitness, løb, crossfit og sund livsstil....

GPS-shop.dk - responsivt webdesign

GPS-shop.dk

GPS-shop.dk er en webshop primært til outdoorfolket, og sælger udelukkende GPS'er til sport og fritid. Jeg har i design og farvevalg taget udgangspunkt i målgruppen og deres interesse for natur og udendørsliv. Kunderne i shoppen er primært i aldersgruppen 30-70 år og lever et aktivt liv med golf, jagt, sejlads, vandring, cykelture m.m. Farvevalget er bl.a. også truffet ud fra, at den skulle skille sig ud fra de andre fem webshops under SportActives, så udelukket var rød, blå, orange og lys...

energilageret.dk

Energilageret.dk

Til Energilageret.dk har jeg udviklet logo, webdesign og diverse tryksager. Det sidste nye tiltag var at designe en responsiv udgave af shoppen, så den fik en makeover og tilføjet ny grafik og ikoner. Energilageret.dk henvender sig til aktive fitness-udøvere og dem, som interesserer sig for for sund kost og livsstil. Brugerne af siden er primært det yngre segment (ca. 18-40 år) og hovedsageligt kvinder. Derfor ville jeg gerne lave en baggrundsgrafik til shoppen, som understøttede deres opfattelse af sig selv som...

Days of sport 2016

Days of Sport

Days of Sport er tiltænkt at skulle være en årligt tilbagevendende tre-dages sportsfestival i Horsens med de daværende seks sportshops under SportActives. Begivenheden er tidligere blevet afholdt under navnet "Sportsfestival". Et navn der hverken er unikt eller giver særligt ejerskab, da navnet også anvendes af andre i sportsverdenen. Til eventet for 2016 ville vi gerne give begivenheden et unikt navn og grafisk identitet, som kunne genanvendes år efter år. Jeg kom op med navnet "Days of Sport", da festivallen sætter fokus...

sportactives - design af responsiv hjemmeside

SportActives.dk

SportActives.dk er fællesnævneren for seks onlineshops, med fokus på sport, outdoor og sund livsstil. Siden skal kort og præcist fortælle om hver enkelt shop og om konceptet bag SportActives. Siden er responsiv, så den tilpasser sig i størrelsen, til den enhed man sidder med. Siden er enkel og overskuelig og med et tidssvarende design. Note: Efter konkursen i november 2016 lukkede fire af de seks shops ned og firmaet blev overdraget til nye ejere. SportActives har nu åbnet én samlet webshop...