amaster Web og Grafisk reklameavis

Avis med humorstriber om hvor galt det kan gå, når man laver gør-det-selv-reklame
amaster-grafisk-reklameavis-forside
amaster-grafisk-reklameavis-indersider
amaster-reklameavis-bagside01
amaster-reklameavis-bagside02

amaster Web og Grafisk reklameavis

I den her lokalt omdelte reklameavis for amaster Web og Grafisk sætter jeg fokus på, hvor galt det kan gå, når man selv begynder at lege grafiker og underkender værdien af professionel markedsføring. Vi ville med avisen, udover at opnå øget salg i biksen, også formidle vores budskab på en visuelt anderledes og humoristisk måde, så læseren fik lyst til at åbne avisen.

Ofte ender reklamerne i papirkurven, og det ville vi gerne lave om på. Men stadig var der et seriøst budskab der skulle formidles – budskabet omkring de ydelser vores bureau kunne tilbyde – men hvor vi blot valgte at pakke løsningen ind som underholdning og ikke som “endnu en formel og velfriseret tryksag”.

Gennem hele avisen er der en rød tråd ift. indhold og design, og hvor forsiden gerne skal få folk til at læse resten af avisen, fordi de altså liige skal have tegneserien med. Jeg har stået for idé, tegninger, layout, nogle af teksterne og rentegning.

Læs tegneseriestriben her

Category

Aviser og kataloger